woensdag 4 november 2009

Wilders wil monsterverbond met Partij voor de Dieren

“Toen ik dinsdag in het nieuws las, hoe zwarte beren in Kashmir succesvol strijden tegen militante moslims werden mijn ogen geopend” aldus dhr. Wilders “Na intern overleg stellen wij unaniem voor de PVV en de PvDD samen te voegen tot PVVD. Wij wisten niet eerder dat er onder de beschermelingen van de PvDD, dieren waren die ons gedachtegoed blijken te delen. Kijk, het is duidelijk dat de PvDD deze actie van de zwarte beer goedkeurt, zij zijn vóór de dieren, dus tegen de belagers van dieren. Ik kan Marianne Thieme de hand geven. Persoonlijk heb ik ook warme gevoelens bij de zwarte beer, wat een beest, in je woongebied bedreigd worden door vier mannen met geweren en je jaagt ze weg, oké hij is misschien wat doorgeschoten in zijn reactie, maar dat zal ongetwijfeld noodweer geweest zijn. Ja, ik zie samenvoeging van de partijen als een reële optie of minimaal een lijstverbinding.”
In een eerste reactie zegt de Partij van de Dieren te overwegen haar naam te veranderen in PvdDbZW (Partij voor de dieren, behalve zwarte beren)

2 opmerkingen: