zaterdag 19 september 2009

Het is een wonder dat er nog CD winkels bestaan

Afgelopen week was ik in de binnenstad en liep door de "van Leest" (muziek winkel) In de bak met goed verkopende cd's stond de Crying light van Antony & the Johnsons. Nou moet je ervan houden, maar ik houd ervan, de overgevoelige muziek van deze man/vrouw. Ik had niet zo lang terug een optreden van hem gezien in de Leonard Cohen documentaire op tv. 19,90 vroeg mijnheer van Leest ervoor, ik twijfelde, besloot uiteindelijk om naar de muziekwinkel van mijn nokia te kijken. Weer buiten gekomen zag ik op mijn telefoon dat het album ook bij nokia te koop was, 1 euro per nummer, 10 voor het hele album. Oké dat scheelt de helft. Ik ging even op een bankje zitten en besloot meteen door te gaan naar Youtube en ja hoor de mooiste nummers van het album stonden daar als video, voor niets.
Het is een wonder dat er nog CD winkels bestaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten