donderdag 7 januari 2010

Vogelspotter-spotters massaal naar Alkmaar

Honderden vogelspotter-spotters hebben vandaag de sneeuw en ijzel getrotseerd en zijn afgereisd naar Alkmaar. In dit Noord-Hollandse stadje was een unieke verzameling vogelspotters gespot.

“Geweldig, ik heb nog nooit zoveel vogelspotters bij elkaar gezien” aldus Dr. W. Koning, terwijl hij zich zo goed mogelijk staande hield in zijn sandalen. “Ik mag wel zeggen dat ik vandaag weer een unieke serie foto’s erbij heb, er zitten zeldzaam rare vogels bij. De sociologie is een stap verder vandaag.”

De vogelspotters waren naar Alkmaar getrokken om de baltimoretroepiaal te spotten, die zich te goed deed aan vetbollen van lokale vogelliefhebbers.

3 opmerkingen:

  1. Hoi,

    ik woon in Alkmaar en ben ook naarstig op zoek geweest. Heb m echter niet kunnen spotten. Iemand wel?

    groet,
    Paul

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik was hierbij en heb zelfs gefilmd. Was m'n nieuwe Filmvest aan het uitproberen. Helaas is is ie ook niet voor mijn lens gekomen.

    Bert M

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is filmen populairder dan fotograferen denk je Bert?

    BeantwoordenVerwijderen